Color Riche Nails - L'Oréal Paris

L'Oréal Paris - Color Riche NailsL'Oréal Paris - Color Riche NailsL'Oréal Paris - Color Riche NailsL'Oréal Paris - Color Riche NailsL'Oréal Paris - Color Riche NailsL'Oréal Paris - Color Riche Nails
Någon som har testat dessa nagellack från märket L'Oréal Paris? Jag gillar märket väldigt mycket, så jag undrar om nagellacken håller lika bra standrad som sminket? Ska nog ta och klicka hem några par och testa, kan återkomma med vad jag tycker!
(Finns i flera färger)
Direktlänk: Nagellack
Pris: 59:-


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har det gröna, högst upp till höger. Jag blev inte imponerad. Fortsätter med Depend och de fina billiga(!) nagellacken från H&M som kostar en guldpeng styck.

2012-04-25 @ 17:46:38
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0