Tävling hos Modegallerian.se

Hur underbara är inte dessa skor? Jag har velat haft dom så otroligt länge så att det inte är sant!
Här är ett rim som ett bidrag till denna fantastiska tävling:
Jag önskar att jag hade denna sko, men aldrig har någon lyssnat, varken min bror eller min mor. Men nu så ser jag denna fantastiska tävling hos Er, och det får mig bara att vilja ha denna sko mer och mer. Och vad passar inte mer perfekt än att få dem till nyår, så att jag den dagen på topp mår. Jag hoppas att Ni hör mina böner, och önskar att jag hade fått fler löner. Hjälp mig glittra, så ska jag aldrig i hela mitt liv låta dessa skor vara bittra. De ska slitas på dansgolvert så hårt, så att jag tror nästan att det blir för svårt. Höga som skyn är dessutom perfekt, då kan min pojkvän äntligen när jag är längre än honom känna sig knäckt! Tack för att jag får chansen att vinna, för det gäller antingen det eller att försvinna, men jag är en stark och tålmodig kvinna!
 
 
    
           HÄR hittar ni denna uuuunderbara sko!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0