Nelly Shoes - 70 % hos Members.com


 

På fredag kommer en kampanj hos Members.com som jag längtat efter i veckor! De lägger 70% på alla Nelly Shoes de lägger ut på hemsidan! Hur awesome är inte det? Förra gången de hade detta erbjudande gick skorna åt som vatten, särskilt skorna mellan storlekarna 36-39. Så denna gång ska jag vara på vakt!

Members är en hemsida som lägger ut olika kampanjer väldigt ofta, på antingen skor eller kläder. Plaggen de lägger ut kommer från kända märken, som Filippa K, Nike m.m

Man måste vara medlem på deras hemsida för att kunna handla där. Men de måste först ''godkänna'' din medlemskap, vilket kan ta några dagar. Nelly kampanjen är på fredag så om ni väldigt gärna vill handla Nelly Shoes med 70% off så finns det en stor riskt att ni inte får ut deras godkännande i tid!

Därför kan jag skicka ut en inbjudan till er emailadress (eftersom att jag redan är medlem hos dom), vilket gör att ni blir medlemar på en gång.
Ni får dessutom 50 kronor att handla för!

Ni behöver endast skriva er mailadress här i kommentarsfeltet så får ni en invite från mig. Men var noga med att inte bli medlem hos dom, då kan ni inte få era 50 kronor, samt så får ni vänta flera dagar.
( Vill ni inte att jag publicerar mailen så skriv det i kommentaren. )

**Det går inte att skicka en invite till er som har en emailadress som slutar på _ innan @ (tex. [email protected]). Så ni kan gärna skriva en annan mail istället, så skickar jag en invite på direkten! :)**

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Eller hur!

Och tack för members-tips, bästa sidan (;

2012-02-08 @ 19:54:33
URL: http://malins.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; tack detsamma :D

2012-02-08 @ 21:38:06
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: tack för att du sade till, men finns inte mycket att göra åt det :/

2012-02-09 @ 14:34:35
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0